W Toruniu o Polskich Markach Turystycznych
W dniach 15-17 br. w Toruniu odbyło się spotkanie przedstawicieli Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz miast, regionów lub szlaków turystycznych które szczycą się tytułem jednej z Polskich Marek Turystycznych.
Tytuł Polskiej Marki Turystycznej przyznawany jest przez Ministerstwo Sportu i Turystyki i Polską Organizacją Turystyczną, a założenia projektu skupiają się na stworzeniu katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych. Marki te docelowo winny być profesjonalnie zarządzane i promowane poprzez pakiet produktów turystycznych tworzących jedną, spójną całość. Niezorientowanych informujemy, że od roku 2019 jedną z certyfikowanych Polskich Marek Turystycznych są nasze Beskidy.
Oprócz spotkań roboczych podczas wizyty w Toruniu goście mieli okazję zwiedzić najważniejsze atrakcje turystyczne miasta takie jak: odnowiony Bulwar Filadelfijski, Muzeum Toruńskiego Piernika, Muzeum Mikołaja Kopernika, Twierdzę Toruń, czy ruiny zamku krzyżackiego. Miłym elementem wizyty był rejs łodziami flisackimi po Wiśle.
Wizytę zakończyło szkolenie z zakresu komunikacji marketingowej, kształtowania percepcji marki i korzystania z nowoczesnych technik promocyjnych, które poprowadziła dr hab. Barbary Mróz-Gorgoń, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Głodnych wiedzy nt. Polskich Marek Turystycznych odsyłamy na stronę www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl